Sunday, December 15, 2013

pomysły na prezenty z Walmartu- sklepowy post zdjęciowy

Będąc ostatnio w Walmarcie spędziłam trochę czasu w rejonie prezentowo-upominkowym. W okresie przedświątecznym pojawia się tam zatrzęsienie gotowych zestawów które można bez większych przeróbek włożyć pod choinkę :)
Zrobiłam kilka zdjęć ;)

Eternity

Obsession

zielone DKNY

różowe DKNY

zestaw Marysiowy

zestaw Britney

zestaw Paris

zestaw Taylor

zestaw Justin

zestaw Celiny

mam tekie od lat i nie chcą się skończyć ;)

bardzo popularny tutaj w USA zapach

zestaw adidasowy

różności adidasowe

z tego rodzaju było dużo kolorów do wyboru :D

różnorodny adidasowy zestaw zapachowy

coś dla panów

różne zestawy Old Spice

lodowy zestaw adidasowy

różne zapachy w zestawie

nawet znalazł się AXE
i damski AXE
a tu coś do paznokci (opakowanie ma gdzieś z metr długości jak nie więcej)

zestawy makijażowe :3

złoty zestaw dla romantycznej damy :D

wszystko co potrzebne do pełnego makijażu w kuferku za niecałe $15

coroczna limitowana edycja lalek Barbie

pędzle :)

kąpielowe bomby babeczkowe

świąteczne mydełka

i tu też

pudełko pełne gadżetów do paznokci

zestaw SPA

pojedyńcze miniaturki kosmetyczne

walmartowa wersja kosmetyków Victoria's Secret

tu różowy kolor

a tu coś na wzór Bath and Body Works

zestaw Dove

i Olay

dla miłośniczek Garnier

a tu miks pielęgnacyjny

Najlepszym mykiem jest to, że już dzień po Świętach wszystkie świąteczne zestawy upominkowe, ozdoby, gadżety, choinki, bombki, stroiki są przeceniane o 50% a jakiś tydzień później o 75%.
Tylko trzeba umieć przepychać się w dzikim tłumie żeby coś upolować :D
Ot taka Ameryka :D

Buziaki!

13 comments:

  1. Zestaw DKNY bardzo bym chciała :)
    I różowy i zielony!

    ReplyDelete
  2. Całkiem ciekawe zestawy :) . Jednymi z nielicznych różnic pomiędzy tymi, a tymi w Polsce, to tworzenie zestawów lakierowych (nie spotkałam się z ani jednym u nas) i makijażowych, które nie są zrobione w postaci paletki :) .
    Kąpielowych bombek ciasteczkowych szkoda byłoby mi użyć, są przecudne!
    Po Świętach sama wybieram się na łowy, już nawet kompletuję listę ;)

    ReplyDelete
  3. Składnia językowa mnie zabiła, ale u nas jest ledwo co po 7, wybaczcie :-)

    ReplyDelete
  4. u nas też jest cała masa takich gotowych zestawów w drogeriach czy super/hipermarketach. jako nastolatka kupowałam takie rodzicom pod choinkę z racji niskich kosztów ;) teraz czasami kupuję zestawy dla siebie, jak mi coś wpadnie w oko.

    ReplyDelete
  5. Te gadżety do paznokci!!! <3 Brałabym.

    ReplyDelete
  6. Celinka na tym zestawie Sensation wygląda jakby miała doklejoną głowę, ma dziwnie wygięte stopy i w ogóle mnie przeraża.:P

    ReplyDelete
  7. Powiem szczerze... większość wygląda giga-tandetnie..

    ReplyDelete
  8. Tyle tego, że naprawdę każdy znajdzie coś dla siebie! i te przeceny... :D

    ReplyDelete
  9. zawartość całkiem całkiem :) ale opakowania są w większości straszne
    a co do rozpychania się to już wiem w takim razie gdzie powinnam ćwiczyć :D żeby bez problemu wsiadać u siebie do autobusu w godzinach szczytu :D :D

    ReplyDelete
  10. A ja kocham olay pod prysznic,jest cudowna skóra po nim!nie trzeba balsamu do ciała używać!
    żałuję,że nie ma go w Polsce i zawsze jak wracam z USA to mam kilka na zapas w walizce,a znajomi morską paczką większą ilość wysyłają :)

    ReplyDelete
  11. Bardzo lubię takie popakowane zestawy, idealne dla leniuszków ;)

    ReplyDelete
  12. podoba mi sie wszystko ! :)
    zwlaszcza te babeczki do kapieli !!

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!