Wednesday, February 12, 2014

Glam Bag luty 2014

Wczoraj dotarła moja ostatnia kosmetyczka od Ipsy.


w środku różowy drapieżny wzór

na zewnątrz gładki róż

temat w lutym to 'the look of love'

marki kosmetyków, które znalazły się w lutowym Glam Bag

mini tubka z maską do włosów nu-Me

wystarczy na 1-2 użycia

pełnowymiarowy matowy róż do policzków City Color

w kolorze Fresh Melon


jasny brzoskwiniowo-różowy pastel

pełnowymiarowy lakier ZOYA z najnowszej wiosennej kolekcji 2014

w kolorze Odette

błyszczyk POPbeauty

w kolorze Peony Petal


mocno kryjąca, optycznie powiększająca usta formuła

pełnowymiarowy cień do powiek Eyetini

w kolorze 'Spiced Rum'


mocno kryjacy miedziany metaliczny kremowy cień
Jestem zadowolona. Dostałam część kosmetyków na które miałam nadzieję ;)
Bardzo miłe pożegnanie z subskrypcją.
Co myślicie o lutowej kosmetyczce?
Buziaki!

16 comments:

  1. Niezła kosmetyczka tym razem. To tak na do widzenia Cię spotkało :) miłego dnia ;)

    ReplyDelete
  2. Podoba mi się kolor mazidła do ust :)

    ReplyDelete
  3. Podoba mi się wszystko, może jedynie cień dosyć intensywny, nie wiem czy odważyłabym się taki nosić:) Ipsy to chyba subskrypcja od Michelle Phan jeżeli się nie mylę?:)

    ReplyDelete
  4. ooo, tej kosmetyczki to Ci zazdroszczę! :D

    ReplyDelete
  5. Piękna Zoya, z resztą jak pozostałe lakiery z nowej kolekcji :)

    ReplyDelete
  6. Róż jest piękny, a Zoyę oddaj! ;) Ja się nią ładnie zaopiekuję :)

    ReplyDelete
  7. Świetna zawartość! Zoyka i róż mają cudowne kolory! :)

    ReplyDelete
  8. Byłabym zadowolona z zawartości kosmetyczki. Jest róż, lakier, produkt do ust i miedziany cień, czyli to co lubię :)

    ReplyDelete
  9. miło z ich strony, że podzielili się lakierem z najnowszej kolekcji :)
    ale to róż najbardziej wymiata! :)

    ReplyDelete
  10. Róż i lakier najbardziej kolorystycznie wpadły mi w oko :)

    ReplyDelete
  11. Róż ma piękny kolor, szkoda tylko, że w składzie jest parafina, która mnie uczula :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!