Monday, February 10, 2014

zdjęciowy post sklepowy

Zbiór sklepowych zdjęć z ostatnich tygodni.


szafa z nowościami Maybelline

usta

color Elixir

błyszczyk/lakier do ust w kształcie pomadki

cienie

pojedyńcze cienie

róż rozświetlający

róż w kremie

ulubieniec wielu dziewczyn

nowe paletki wet'n'wild

brązowa paletka

kolorowa

nowe pędzelki w CVS

kupiłam ten najbardziej po prawej

było do wyboru wiele rodzajów

włosie jest delikatne i miłe

do wyboru dwa dizajny: w kropki i różowy

szybko schnący top coat (a obok mój wybrany pędzelek)

paznokcie imPRESS o zelowym wykończeniu

organiczny krem CC Physicians Formula

maskara CC z tej samej serii

kompakty CC z regularnej kolekcji

korektory i kremy CC+

seria dla młodej skóry

regularne paznokcie imPRESS (w promocji -50%)

kosmetyki FLOWER

szafa w Walmarcie

kredki do ust

matowa

i wersja sheer

kremy BB i podkłady w sztyfcie

podkłady i cenie

cienie w kredkach i paletki

kredki do ust i policzków
na dole pomadki

zielony kompakt do twarzy Physicians Formula w ROSS

cały zestaw kolorystyczny lakierów Sally Hansen w ROSS

w ładnej cenie

z kolekcji Lustre Shine
Buziaki!

8 comments:

  1. Róż w sztyfcie wygląda ciekawie, a lakiery Lustre Shine są super.

    ReplyDelete
  2. Mnie najbardziej zaciekawił lakier do ust w formie pomadki.

    ReplyDelete
  3. Ale bym zrobiła piękne zakupy :)

    ReplyDelete
  4. Na ten eliksir do ust mam ogromną ochotę:)

    ReplyDelete
  5. Brązowa paletka przypomniała mi, że muszę się skusić na podobną :)

    ReplyDelete
  6. Róż w kremie mi wpadł w oko :)

    ReplyDelete
  7. róże w kremie mnie jakoś... przerażają :D zawsze mi się wydaje, że im więcej płynnych/kremowych rzeczy na mojej mieszanej cerze, tym gorzej. tak czy siak, ma boski kolor! :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!