Friday, March 21, 2014

kosmetyczne dary losu, czyli co czekało na mnie w Polsce

Zanim pokażę co czekało na mnie w Polsce, chcę Wam z całego serca podziękować za odpowiedzi pod wczorajszym postem <3
Dziękuję ogromnie :* jesteście kochane.
Zaraz usiądę i zrobię listę najczęściej polecanych przez Was kosmetyków, a kiedy uda mi się wszystko skompletować pokażę Wam co wybrałam.

Czy w Polsce jest jakiś kosmetyczny sklep internetowy który przyjmuje płatność przez PayPal?

Dzisiaj szybciutko pokażę co czekało na mnie w domu.


cztery saszetkowe maski do włosów Biovax (dla mnie nowość)

duża butla płynu micelarnego BeBeauty (mój ulubiony)

kojący witaminowy tonik Garnier (dla mnie nowość)

dwufazowy płyn do demakijażu oczu Clinique (mój pierwszy ever kontakt z tą marką)

matowy cień do powiek my Secret oraz pomadka-błyszczyk Celia (dla mnie nowość)

prezent od Madzi od błyskotek :*
dziękuję kochana- odwiedzę Cię niebawem

pomadka ma numer 602 i pachnie poziomkami <3
Buziaki!

16 comments:

  1. Wydaje mi się, ze większosć sklepów oferuje opłatę poprzez paypal :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. naprawdę? ja tego nie zauważyłam, ale może nie robię ostatnio zakupów..

      Delete
    2. no właśnie kurczę żaden z tych które odwiedziłam nie ma PayPala w formach płatności (Cocolita, Biochemia Urody, Wispol, nawet kosmetykizameryki..)
      kiszka straszna..

      Delete
  2. Tonik Garnier to i dla mnie nowość :)

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam te pomadko-błyszczyki z Celii. Rewelacja.
    Musiałaś do Polski przyjechać, żeby Clinique wypróbować? ;)
    Na PayPala rzadko trafiam, a zakupy robię w sieci regularnie. Ale wiem, że kilka przyjmuje płatności kartą, np. ezebra. Wiem, że to nie to samo, ale zawsze jakaś alternatywa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. no musiałam ;)
      no właśnie nie lubię płacić kartą i PayPal jest moją najulubieńszą formą płatności..
      no trudno, jak nie znajdę żadnego internetowego sklepu PayPalowego to będę się ograniczała do zakupów stacjonarnych.. cienko trochę..

      Delete
  4. Znam i lubię micela z Biedronki. Co do sklepów z możliwością płatności PayPal to sama bym się chętnie dowiedziała:)

    ReplyDelete
  5. same dobrodziejstwa :)

    ReplyDelete
  6. Micelarny z Biedronki najlepszy :) . Lubię jeszcze masła i scruby z Farmony, są niezłe.

    ReplyDelete
  7. Zapach poziomek pomadek Celia to jeden z ich głównych atutów :)

    ReplyDelete
  8. zazdroszcze szmiki, baw sie dobrze w PL buziaki

    ReplyDelete
  9. w mintishop można płacić przez paypal :)

    ReplyDelete
  10. Fajne :)
    Pomadko-błyszczyki z Celii są cudne!Uwielbiam je!

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!