Saturday, April 12, 2014

amerykański katalog Yankee Candle- Easter 2014

Kilka dni przed wylotem z USA przyszedł do mnie katalog Yankee Candle. Zabrałam go ze sobą żeby mieć co przeglądać w samolocie. Pomyślałam, że może będziecie ciekawe co jest w środku :)


wielkanocne świece i uszate topy




czekoladowe króliczki w świecy :3

zapachowe gadżety

lawendowe fiolety

seria która mnie niestety zawiodła..

jestem ciekawa kokosa i wanilii.. i koralowca :)

morskie klimaty


drobnica i zestawy upominkowe

świąteczne różności

do samochodu

świeczki i gadżety odświeżające powietrze

oferta gadżetowa

świece



podział zapachów

świece amerykańskich szkół i uczelni

nowa kolekcja z poprzedniego katalogu

powrót do przeszłości

podgrzewacze i tarty

kup jedną, za drugą zapłać połowę ceny


Buziaki!

8 comments:

  1. Japonki do samochodu <3 tylko samochodu brak :D

    ReplyDelete
  2. Ciekawa jestem czy YC będzie miało kiedyś zwoje sklepy w Polsce.

    ReplyDelete
  3. Ale cuda :) szkoda, że w PL nie ma katalogów.

    ReplyDelete
  4. ale pięknie się wszystko prezentuje, ach przygarnęłabym wszystko heheh :)

    ReplyDelete
  5. Szalenie spodobała mi się ta seria ze szklanymi świecznikami! Tak samo jak witrażowe ozdobniki na innej - cudo! Zwłaszcza te witraże.

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!