Friday, July 4, 2014

biedronkowy sklepowy post zdjęciowy (plus zakupy)

Wszyscy czytelnicy blogowych internetów wiedzą, że w Biedronce trwa teraz akcja kosmetycznego lata. Można upolować kosmetyki kolorowe, suche szampony (Batiste!), suplementy diety i kosmetyki pielęgnacyjne.
Byłam w dwóch (z trzech Biedronek) w moim mieście i udokumentowałam zdjęciowo zaopatrzenie :)
Zapraszam na post zdjęciowy (i małe zakupowe szaleństwo):

suplement skrzypowy i szczotka do włosów tangle-teezerowopodobna

suche szampony Batiste za niecałe 11 złotych

szampony i odżywki do włosów i kosmetyki do opalania

szczoteczki soniczne

kosmetyczne płatki bawełniane 
Długo szukałam dużych płynów micelarnych. Nie znalazłam. Na szczęście trafiłam na bardzo miłą panią pracującą w Biedronce, która zaprowadziła mnie do jeszcze nie rozpakowanej palety z towarem i otworzyła przede mną karton z trzema rodzajami płynów micelarnych :D

do tej pory znałam jedynie niebieski

niebieski nawilżający- skóra wrażliwa
różowy łagodzący- skóra sucha i wrażliwa
zielony matujący- skóra mieszana i tłusta

kolorówka


pudry w kompaktach z testerami kolorów :)

zestawy kolorowych neonów do włosów, powiek i ust

i całkiem po lewej neonowe pomadki

kolorowe tusze do rzęs

dwa odcienie różu

trzy kolory błyszczyków

dwa podkłady

odżywka do paznokci i skórek w olejku

puder brązująco-rozświetlający
 Zakupy:

dwa szampony Batiste (pokazywałam je na Instagramie)

zbiorcze zakupy zrobione z moją Mamunią

szczotka z bliska :)

Buziaki!

22 comments:

  1. Ooo na ten puder w kompakcie nie zwróciłam zupełnie uwagi. Pójdę go zmacać :D

    ReplyDelete
  2. U mnie nie było kompletnie NIC. A specjalnie w tym upale tłukłam się dziś tylko do Biedronki :P

    ReplyDelete
  3. Ja jak wpadłam dziś do Biedronki to poczułam się jakbym żyła za komuny ! puste półki ;(( żadnego batiste; (

    ReplyDelete
  4. Na suche szampony postawiłam i ja! Chyba, żadna osoba nie mogła przejść obok nich obojętnie :)

    ReplyDelete
  5. Byłam i Batiste kupiłam :) Swoją drogą lubię Biedronkę za coraz ciekawsze promocje.

    ReplyDelete
  6. Kupiłam szampony również - tropical i wild. Oraz tabletki ze szczotką :)

    ReplyDelete
  7. Polecam spray z SPF firmy AA - wygoda w najczystszej postaci ;D

    ReplyDelete
  8. Lubie te Twoje wpisy z takimi zdjęciami ze sklepów :)

    ReplyDelete
  9. Ja się obkupiłam :D. Dwa Batiste, soniczna szczoteczka, podróbka TT, micel :D. Jeszcze wybiorę się po płatki :).

    ReplyDelete
  10. ja też kupiłam Batiste i ten zestaw suplement+szczotka ;) ciekawa jestem działania szczotki... jutro wypróbuję ;)

    ReplyDelete
  11. Kupiłam dwa suche szampony, ale chce iść jeszcze po tą soniczną szczoteczkę, mam elektryczną Oral-B razem z mężem na współkę (tylko wymieniamy głowice), ale jak wyjeżdża to zabiera ze sobą, przyda mi się taka mała-turystyczna. A i po płatki kosmetyczne koniecznie pójdę nie widziałam, że są w tak niskiej cenie!

    ReplyDelete
  12. ja też kupiłam płyn micelarny, szczotkę i jeszcze ten szampon i odżywkę :)
    te suche szampony serio są aż takie dobre?

    ReplyDelete
  13. A ja kupiłam lakier do paznokci - miętowy i już mogę powiedzieć, że jest świetny! :)

    ReplyDelete
  14. Jaka firma robi tę kolorówkę z Biedry? Bo nigdzie jeszcze nie wyczytałam, a ciekawość mnie zżera:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kolorówkę dla Biedronki robi głownie Bell pod nazwą Ladycode.Gabriela

      Delete
  15. Mam chętkę na odżywkę arganową, micela oraz szczotkę. Ciekawe jaka firma stoi za kosmetykami kolorowymi, bo ceny dość wysokie...

    ReplyDelete
  16. U mnie też zakupy zrobione, zapas Batiste na 2 lata ;)

    ReplyDelete
  17. Ja skusiłam się na różowy Batiste :-)

    ReplyDelete
  18. Ja w Biedrez kupiłam 2 szampony batiste, skrzyp ze szczotką i micelka :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!