Tuesday, September 23, 2014

tk maxxowy post zdjęciowy

Dzisiaj byłam w TK Maxxie :)
Zrobiłam trochę zdjęć i kupiłam dwie rzeczy. Jedną z nich można znaleźć poniżej.
Ciekawe czy zgadniecie co to ;)

spore torebki
polowałam na jakąś fajną, ale nic mnie nie zachwyciło


jesienne kolory

magiczne literki MK ;)

cena o_O

kosmetyczna strefa

tym razem mnie nie zachwyciła

frotkowe opaski/czepki na włosy

kabuki ecotools

zestaw do oczu ecotools

tusze do rzęs

trio masełek do ust Revlon


5 mini lakierów do paznokci Bourjois

kolory

dwa OPI

cztery OPI

błyszczyk Buxom

małe gąbeczki do twarzy

duża gąbka do ciała

mydełka



mam taka samą (kupioną w USA za kilka $) i bardzo ja lubię :)

miniaturki Elizabeth Arden

zestaw do brwi


buty

jesienne i zimowe


dywanowy dizajn :D

skórzane z wbudowanym koturnem :)

dzbanki, talerzyki i kubki

czaszkowe klimaty


drogocenne kubki

kurki do jajeczek

kubki w kartonikach

kociakowy kubek

zestaw serduszkowych tacek



akcesoria wypiekowe

do czyszczenia 

mega kotkowy zestaw bawełnianych ściereczek kuchennych :3

słoiki i puszki

krowia poduszka

poduszki z superbohaterami

:)

zacna cena (a oryginalna to chyba jakiś żart ;)

zakątek buddyjski

indyjskie lampki

złote ozdobniki

znalazłam nawet order


wazony i naczynia

lustra w ozdobnych ramach

notesy

lustra i obrazki

kokosowy koktajl

barankowe kamizelki

i futrzaste

kolorowe torebki

średnia skórzana

niestety nie na moją kieszeń ;)
Buziaki!

22 comments:

  1. ile zdjęć! dużo fajnych gadżetów, nic tylko kupować :D

    ReplyDelete
  2. Kupiłaś albo kubek z kotem albo ściereczki z ... kotami ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. niestety nie.. chociaż bardzo mnie kusiły ;) nie kupuję gadżetów do domu no nie będę miała ich jak zabrać do USA..

      Delete
  3. Fajoskie rzeczy :) w gdańskim TkMaxxie nie ma tylu fajnych rzeczy :( a kosmetyki w 99% są rozpakowane, wymacane i poniszczone :/ rzdako kiedy znajdzie się coś w dobrym stanie

    ReplyDelete
  4. Chyba muszę się wybrać bo już dawno nie byłam:):)

    ReplyDelete
  5. Przepadłam przy ściereczkach z kotełkami! Jak nic, tylko wrócę na rok akademicki do Wrocławia i będę ich szukać po TK MAXXach, licząc, że może i tutaj mają swój egzemplarz :)

    ReplyDelete
  6. niektóre gadżety bardzo fajne;)

    ReplyDelete
  7. Nie przepadam za tym sklepem, jak dla mnie panuje tam za duży bałagan.

    ReplyDelete
  8. Ile kosmetyków :). Ale niektóre ceny są straszne.

    ReplyDelete
  9. Bardzo fajnie zaopatrzony TK Maxx ;) Spodobało mi się kilka torebek i innych gadżetów :)

    ReplyDelete
  10. ceny wszystkiego mnie przerażają ;p

    ReplyDelete
  11. ile cudowności *_* te buty dywanowe mnie rozwaliły, haha

    ReplyDelete
  12. dużo tego macie! u nas tak nie ma dużo fajnych rzeczy :|

    ReplyDelete
  13. W jakim mieście byłaś w tym TK Maxx? Kubeczki drogocenne - fajne, aczkolwiek rzeczywiście cenią się. Kocie ściereczki cudne. Ale torba z "magicznymi literkami" - już nie. :-)

    ReplyDelete
  14. Nie mam pojęcia co mogłaś sobie wybrać bo widzę mnóstwo super rzeczy, ale ja na pewno wzięłabym te kocie ściereczki! Są ekstra! :D

    ReplyDelete
  15. Uwielbiam buszować po tk maxxie :-) Ostatnio trafiłam tam błyszczyki MAC w świetnej cenie :-)

    ReplyDelete
  16. Och Ty szpiegu <3 Uwielbiam te posty :)

    ReplyDelete
  17. Wooo! Całkiem nieźle wyposażony ten Tk Maxx :) Piękne te poduchy! Ciekawe czy znajdę takie u nas w Dublinie :D

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!