Thursday, June 25, 2015

zestawy upominkowe- sklepowy post zdjęciowy

W ROSSie trafiłam na sporo zestawów upominkowych.

cukierkowe lakiery do paznokci Bonita

cena

dwa tusze Maybelline

cena

zestaw kremów Physicians Formula

cena

kolejny zestaw kremów Physicians Formula

zestaw Neutrogena do opalania

cena

Aveeno

krem do rąk i stóp

cena

kokosowo-morski zestaw do kapieli

cena

zawartość

włoski zestaw pielęgnacyjno-kąpielowy

cena

z bliska

Perfecta :)
balsam brązujący

cena

zestaw do pielęgnacji skórzanych butów

opis i cena

zestaw do mycia buzi Ellen Tracy

cena

lakiery do paznokci NYX

opis

cena

lakiery Sally Hansen

drugi zestaw Sally Hansen

na koniec wpadł mi w oko ten ozdobnik :)

cena
Buziaki!

3 comments:

  1. Ale świetne zestawy, nie jeden bym przytuliła <3

    ReplyDelete
  2. Już myślałam, że w Polsce to znalazłaś gdzieś! :-)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!