Monday, November 2, 2015

Marshalls, zdjęciowy post kosmetyczno-jedzeniowy

Najświeższe znaleziska z Marshallsa.

zestaw jabłuszek DKNY (miniaturki bez atomizera :( $29,99)

miniaturka z atomizerem :)
poakzywałam Wam ją niedawno

Estee Lauder

niebieskie zapachy

zapach Litchee z serii Kokeshi

szafka z jasnymi kartonikami perfum ;)

kolejny zapach Estee Lauder

różowe perfumy (w Marshalls wszystkie zapachy są poukładane kolorami :)

butelkowy zestaw lakierów OPI

akwarelowy zestaw OPI

butelkowy zestaw miniaturek OPI

tył opakowania

zawartość

zestwa do konturowania

instrukcja

kolorówka

:)

gąbeczki i jajka do makijażu

zesatw pędzli ecotools

zawartość

Święta!!

dziadki do orzechów

czekoladowe misie <3

Lindt mmmmm

ozdoby

miśki, myszki i bałwanki

torebki na wino

świąteczna zastawa

mikołajowy kubek

Hanukkah

koci kubek

moje zakupy
Buziaki!

6 comments:

  1. Zestaw pędzli pewnie by mnie kusił. Chętnie zobaczyłabym jakie perfumy były w kolorze czarnym.

    ReplyDelete
  2. następnym razem postaram się zrobić zdjęcie czarnej półce perfumowej- z pewnością była Lady Gaga Fame ;)

    ReplyDelete
  3. Nie wiedziałam, że Jennifer Aniston ma swoj zapach.

    ReplyDelete
  4. Wow, same cudowności...
    super są te zestawy lakierów ;)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. jest na czym zawiesić oko :)
      również pozdrawiam!

      Delete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!