Friday, January 15, 2016

Odświeżenie (Refresh)- noworoczne pudełko kosmetyczne Target Beauty Box

Dzisiaj druga noworoczna przesyłka z Targetu. Wczoraj pokazywałam Wam zawartość Renewal. Teraz przyszedł czas na Refresh. Porządnie zaopatrzone pudełko z kosmetykami do pielęgnacji. Lubię to!
Koszt to $7 plus darmowa wysyłka.

takie samo powitanie jak wczoraj ;)

zawartość

pełnowymiarowe opakowanie (25 sztuk) micelarnych chusteczek do demakijażu Simple <3

mini balsam pod prysznic Nivea

gumki do włosów 

płatki peelingujące z kwasem glikolowym NIP+FAB

5 sztuk na spróbowanie

lakier do włosów John Frieda

Marlowe- balsam do ciała
zamierzam używać go do rąk- ma idealna wielkość do torebki ;)

krem na dzień Acure do twarzy, szyi i dekoltu (ogromne opakowanie jak dla mnie ;)

szampon i odżywka do włosów Clear Total Care
Takie pudełka mogę zamawiać co miesiąc :D
Buziaki!

2 comments:

  1. Faktycznie super zawartosc, i za $7 to jest naprawde deal.
    Ja musze bardzo uwazac ze wszystkim, bo mam cholerna borelioze, i jakos wszystko mnie uczula, Od jakiegos czasu uzywam tylko Natura Siberica albo Ziaja, Vitacost website tez maja fajne naturalne kosmetyki,
    przechlapane mam.

    ReplyDelete
  2. Całkiem niezłe pudełko ;) Zwłaszcza cena... ech

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!