Friday, February 26, 2016

ROSS i Marshalls

Króciutka wyprawa do ROSSa i Marshallsa:

metalowy tukan

koguty

i jeszcze jeden kogut


metalowy flaming

kotwicowe piętrowe tacki

morskie szklanki i świeczniki

muszle i koralowce

muszle i statki

wieloryb

pachnące świece

minerały

świeczniki i wazony

szkło i ceramika

sztuczne sukulenty

konwalie :)

aż podeszłam bliżej ;)
 Marshalls:

zestaw OPI

lawenda

wiosenne wianki na drzwi

ceramiczne kalosze :)

cukiernica z wiewiórką

przyprawy

makaron w kształcie gondoli

malutka patelnia na misiowe naleśniki
Buziaki!

4 comments:

  1. Misiową patelnię raz proszę ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. słodziacka jest..
      jakbym robiła naleśniki pewnie bym ją chwyciła ;)

      Delete
  2. Nie przepadam za sztucznymi kwiatami i nigdy takich nie kupię, ale skoro komuś się podobają to przyznam, że wyglądają bardzo realnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja polubiłam sztuczne kwiaty odkąd okazało się, że większość moich żywych bardzo szybko ginie w niewyjaśnionych okolicznościach ;)

      Delete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!