Wednesday, April 6, 2016

wiosenne pudełko kosmetyczne Walmart

Dzisiaj przyszło moje wiosenne pudełko kosmetyczne z Walmartu.
Tym razem dostałam kilka niezbyt trafionych kosmetyków..


Beauty from within

zawartość

szampon John Frieda dla brunetek- nietrafiony..

balsam delikatnie brązujący Jergens

Curel żel do mycia ciała do bardzo suchej i swędzącej skóry

żel Biore z sodą do mycia twarzy (oczyszczający pory)

krem na noc CeraVe

pasta do zębów Colgate Optic White

krem BB Burt's Bees

color light/medium- zbyt ciemny dla mnie..

ulotka Colgate

kupon L'Oreal 

z tyłu próbnik kolorów
Buziaki!


7 comments:

  1. pudełka w ogóle nie znam ale zawartośc przyjemna :)

    ReplyDelete
  2. Zawartość fajna ale szkoda, że kolory nie trafione.

    ReplyDelete
  3. Dla mnie by się wszystko przydało. Co prawda jestem szatynką, ale chyba by nie zaszkodził mi szampon. Kolor BB rzeczywiście za ciemny. Fajna zawartość. :)

    ReplyDelete
  4. ile cudowności, tylko niestety ale jestem blondyneczka ;D Szkoda, ze i tobie nie trafili ;(

    ReplyDelete
  5. Ciekawa jestem jaki będzie ten żel z sodą. Wygląda obiecująco :)

    ReplyDelete
  6. Mam produkty od Biore i sobie chwalę :)

    ReplyDelete
  7. Widzę, że wszędzie dodają do pudełek pasty do zębów :P

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!